..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 2 lutego 2012

już otwarty....

Narodowy został oficjalnie otwarty w niedziele. teraz tylko trzeba poczekać na pierwszy mecz . Niedzielna impreza nawet niezła wystąpiło kilka znanych gwiazd: Zakopower, T-Love, Lady Pank oraz dla mnie mniej znane: VooVoo i Haydamaky, Coma. Całość zakończyły pokaz fajerwerków



przed stadionem odbyła się demonstracja
przeciwko ACTA
 bramy jeszcze zamknięte , 

 Zakopower
 również byłem przed sceną zobaczyć co nieco
 równocześnie odbywała się zamknięta impreza
dla ludzi związanych z budową stadionu
 ci bracia nie pracowali na Narodowym lecz ponoć 
są znani, ale to chyba nie Brożkowie :-) 
 fajerwerki rozpoczete, widok nawet nawet
no i piękny stadion nocą..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz