..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

wtorek, 21 lutego 2012

Rekord Bielsko-Biała - MKS Lędziny (sparing)

                                     Mecz sparingowy                                                     

4 : 2

Tym razem z okazji pobytu w domu  obejżałem mecz sparingowy drużyny z mojej dzielnicy Rekord Bielsko-Biała z drużyną z którą rozgrywał dawniej mecze mój BKS STAL, lecz wtedy był to Górnik Lędziny, lecz na śląsku, zreszta praktycznie na całym świecie zmienia sie nazwy klubu, a bardzo ulubione jest dodawanie w nazwie sponsora.
efektowny widok oświetlonego stadionu ze sztuczna trawą
a w koło lasek,zresztą całe tereny Rekordu są położone
w kameralnym miejscu....


sędziowie gotowi do wieczornego mecz sparingowego
piłkarze Rekordu którzy nie grali, mecz oglądali z trybuny
szczelna obrona gości nie popisała się w I-połowie
w pierwszej połowie ulubionym zajęciem
bramkarza gości było wyjmowanie piłki z bramki(x4)
mecz był zacięty choć pod wyraźną dominacja
bielszczan

spokojnie panowie to tylko rzut wolny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz