..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 25 lutego 2012

Stadion Narodowy przed meczem


Już w środę wreszcie zostanie otwarty dla kibiców piłkarskich , raczej dla pikników stadion Narodowy w Warszawie, choć taki zawsze dla mnie będzie ten z Chorzowa.A dlaczego dla pikników, bo jak widzę kto się wybiera na ten mecz to szok, no ale jak bilety dostaje się za darmo to nagle wszyscy są prawdziwymi kibicami, ciekawe jak by musieli zapłacić czy by przyszli, zapewne oglądali by w tv. Ja choć też go budowałem zakupiłem sobie bilet za 60 złotych, bo od początku wiedziałem że chce tam być a te darmowe podarowałem. Co prawda nie jestem kibicem reprezentacji, chyba dlatego że smuda nie powołał nikogo z mojego BKS STAL,ale ide dlatego ze jestem ciekawy jak to wypadnie:-)


ławki dla rezerwowych piłkarzy i trenerów ,
super sprawa podgrzewane
telebimy przygotowane i dokładnie widoczne
szatnie komfortowe i bardzo duże jak dla 22 piłkarzy
trybuny wysprzątane , przygotowane na odwiedziny 

NO I NAJWAŻNIEJSZE
policja gotowa i wreszcie mają zasięg :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz