..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 5 maja 2012

Zagłębie Sosnowiec - Czarni Żagań






Minę już trochę lat kiedy byłem ostatni raz na Ludowym, a były czasy że zaliczyłem większość meczy ligowych w Sosnowcu oraz wyjazdy Zagłębia.Tym razem pojechałem na mecz II-ligi zachodniej z drużyną Czarni Żagań.Widać było wyraźnie kto potrzebuje punktów, te je dostał, waleczna gra dała zwycięstwo gospodarzom, a tak ogólnie to i tak większość drugiej połowy przesiedziałem na piwie w braterskim towarzystwie
bilet:5zł(dla BKS-u gratis)
widzów: 1500


pogoda super, a mecz przeciętny ale najważniejsze to
wygrana Zagłębia i jest szansa na utrzymanie się
w lidze
ławka dla zawodników rezerwowych jest tak jak
powinna być w barwach Zagłębia
sektor gości niestety pusty, jednak daleka droga
a tak w ogóle to w Żaganiu mają Ultrasów
jak to zwykle bywa Młode Bielsko zawsze obecne
na meczu

te zakazy, nawet zapalić papierosa nie wolno :-)
 
och ta piłka jest bardzo brutalna, dla tego
zawodnika mecz się już skończył 
 a oto i ogródek piwny(nie tylko)
atrybut każdego kibica na meczu
od lat ten sam słonecznik :-)

choć grupa Ultras nie liczna, ale doping
głośny przez cały mecz
bardzo ciekawe są linie wyznaczone dla trenera,
pierwszy raz takie długie widziałem
solidna konstrukcja dachowa trybuny krytej,
a tak szczerze to przydało by się budowa nowego
Ludowego
na tablicy na razie 1:0, wynik zmieni się jeszcze dwa razy
całe życie Zagłębie Sosnowiec !!!!
Stadion Ludowy i wszystko jasne
ciekawy sklepik z pamiątkami, mieszczący się w
ogródku piwnym
piwko, cola i słonecznik- oj było tego sporo
Manola i ja , razem zakładaliśmy zgodę 30-lat temu
ZAGŁĘBIE Sosnowiec+BKS STAL Bielsko-Biała
a na tej fotce oczywiście w koszulkach Millwall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz