..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 9 czerwca 2012

Sokol Bila Hora - Sokol Stodulky



Udało mi się w czasie pobytu w Pradze, zobaczyć również mecz , co prawda tylko 6-liga ( drużyny z dzielnic Pragi) ale zawsze jakaś atrakcja. Gospodarze pewni awansu do piątej ligi, mecz potraktowali ulgowo, zresztą drużyna gości też była spokojna o swój byt, gdyż zajmuje bezpieczne siódme miejsce w tabeli. Z wyniku najbardziej zadowoleni byli kibice, rzadko w meczu pada osiem bramek.No i mają tablice świetlną a mój BKS, w tym roku 90-lecie, a w całej historii tylko kilka meczy gdzie była tablica czynna i to jeszcze za komuny.
bilet: 20KC
widzów: 50



 przy piwku można sobie swobodnie meczyk ogladać



 pierwsza połowa zakończyła się niezłym wynikiem
dla gospodarzy





dużo kobiet na meczu, wiadomo: piwko.papierosek 
i można oglądać mecz

 a mecz i tak skończył się wynikiem 4:4
szatnie dla gości i sędziów skromne ale są





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz