..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

poniedziałek, 25 czerwca 2012

stadion Tarnovia Tarnów

jednak w Naszym kochanym kraju nie tylko upada branża budowlana w której mam zaszczyt od wielu lat pracować, ale również upadają zasłużone kluby piłkarskie, czego przykładem jest jeden z najstarszych klubów w Polsce, Tarnovia Tarnów, który powstał w 1909 roku, a wszystko na to wskazuje że w nowym sezonie nie zobaczymy na boisku już biało-czerwonych z Tarnowa.
reszta fotek wiadomo gdzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz