..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 21 lipca 2012

Wisła Ustronianka - BKS STAL

mecz sparingowy

w Wiśle Malince na skoczni narciarskiej (mam swój udział w budowie) odbywa się letnie Grand Prix , ale ważniejsze dla każdego kibica BKS-u jest to co się działo nie daleko na boisku piłkarskim w Jonidle. Nasi piłkarze rozegrali kolejny już czwarty mecz sparingowy przed nadchodzącym nowym sezonem 2012/13, no i wreszcie wynik taki na jaki czekamy, czyli pewna wygrana i to 5:0 (4:0), a gra w pierwszej połowie bardzo dobra, druga również nie zła no ale po co szaleć w sparingach , lepiej poczekać na ligę.


więc zaczynamy mecz sparingowy, a może
rewanż za puchar polski z zeszłego sezonu 
pod lożą szyderców jest podpałka , więc może piłkarze
Wisły maja dość już głupich podpowiedzi fachowców
 no i jest 0:1
 druga bramka po wspaniałej akcji
 dobra współpraca Zdolski - Mikoda
 no i juz jest 0:3

 to już jest 0:4 BKS, BKS!!!!!!!
 miejscowi grali do upadłego
monitoring niczym na ekstraklasie.....
w przerwie oczywiście piwko

 jak to na sparingu trybuny/, puste-gdzie ci kibice
 piłkarze Ustronianki niestety byli
wykończeni już meczem
 a Kibice?
 skocznia gotowa na zawody
a po meczu, mały przystanek na kolejne piwko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz