..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 18 lipca 2012

Wisła Ustronianka - LKS Pewel Mała

mecz sparingowy

w drodze powrotnej z Cieszyna do Bielska, odwiedziłem po drodze kolejny mecz sparingowy, tym razem w Wiśle.Nasz sobotni przeciwnik miejscowa Ustronianka podejmowała drużynę z Pewla Małego, choć bardziej pasuję że z Żywca, bo na co dzień graja na stadionie Śrubiarni.
W drużynie gospodarzy oprócz trenera z Bielskiego Rekordu, zagrał Nasz były piłkarz Przemek Suchowski (ostatnio Rekord),


 to chyba resztki po siłowni
niestety piwko dostępne tylko we własnym zakresie
 obcy w barwach gości
 loża znawców futbolu, bardzo często w czasie meczu
podpowiadali jak piłkarze maja grać, ciekawe
po co im trener jest potrzebny
 a oto loża w całej okazałości
 mecz zacięty i wyrównany


wszędzie te zakazy :-(





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz