..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 26 sierpnia 2012

Turniej osiedlowy....

jak to mówią, przednia impreza a inaczej super było, organizacja profesjonalna, Dziękuje"M"zbytnio nie ma co opisywać bo było wszystko zorganizowane naprawdę wspaniale, co prawda mówili że chcieli (:-) wystartować , sorry zgłosił się zespół, lecz rozpoznali wywalili no i wystarczy...



 bramkę strzelił, prawie że gwiazda.....
 bramke strzelił , więc piwko obowiazkowe

 piwko, co prawda zabronione ale lubiane.....
 Langiewicza - obecne
 Wojska Polskiego - obecne
 to my fani z BIELSKA...........
 puchar już w moich rękach ......
 ha ha na turniej nawet przybyli Kibice Rapid-u Wiedeń
 to Ja - Josef - Michał
 Skoczów obecny
o ile radości po wygranych rzutach karnych :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz