..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 25 sierpnia 2012

Babia Góra Sucha Beskidzka - Jałowiec Stryszawa


Liga okręgowa



kiedyś to był mecz derbowy w naszym województwie, teraz to mecz ligi okręgowej małopolskiej, grupy Wadowice, podobno kibice gospodarzy sympatyzują z Wisłą Kraków a goście z Cracovią, to taka ciekawostka.Derby super co prawda byli kibice gości ale praktycznie brak jakich kolwiek barw, a u gospodarzy sporo barw Wisły. No a mecz super zacięty, walczyli przez cały mecz, no i jak wiadomo sędziowie, ci to przeszli samych siebie, inaczej mówiąc byli gospodarscy, po prostu Wrocław cały czas czeka#
bilety:5zł
widzów:250






ten sędzia to rewelacja , większego drukarza
dawno nie widziałem

brak cateringu więc trzeba samemu sobie pomagać
 derby, wiec twarda walka przez cały mecz
ten zawodnik gospodarzy(18), rewelacja, cały mecz
faulował, a gdy jego ścieli to była ostra pyskówka
z kibicami-rewelacja :-)
 blisko stadionu catering....


 budka spikera, wiele nie widział, ale był
 byli również szalikowcy gości
a to ich przywódca Johny
wymiana obuwia, odbywała się zaraz za linią boczną
niestety piłki podawali piłkarze, tylko goście im zależało 
 jest bramka na 1:1
ale gospodarze walczyli do końca, 2:1 :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz