..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 22 września 2012

22 września 2012r

1922 - 2012
WIELKIE ŚWIĘTO
KIBICÓW BKS STAL Bielsko-Biała
CZAS ZACZĄĆ

No i nadszedł ten Bardzo Ważny Dzień dla Wszystkich Kibiców BKS STAL, po raz pierwszy w całej 90-letniej historii w dzisiejszym święcie Nasi Fanatycy mają ogromny wkład. Do tej pory działacze sami we własnym gronie organizowali imprezy jubileuszowe Klubu. Co prawda medale będą wręczać sobie za tydzień na imprezie pod Orłem, ale dla Nas najważniejszy jest dzisiejszy dzień.No i cóż można napisać, na pewno słowo DZIĘKUJE, za wspaniały turniej, pamięć oraz za kontynuacje zgody z Braćmi z Sosnowca.Kto nie był niech żałuje, bo było super. Turniej,mecz impreza, wszystko było wspaniałe, zacząłem w sobotę o godz.9:00 a powrót do domu w niedziele o 14:00. No ale byli też rekordziści w świętowaniu, wracając w poniedziałek z poczty w cygańskim spotkałem kilku, jeszcze świętujących a było po 12:00 :-)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz