..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 24 listopada 2012

....czy to już koniec sezonu....

miało być tak pięknie i na zakończenie tego roku wyprawa do Berlina, na dwa szlagierowe mecze, w sobotnie popołudnie mecz Union - TSV 1860, oraz niedzielny wypad w raz z Kibicami Dynama Berlin do pobliskiego Altludersdorf :-), no ale niestety zbyt długie myślenie i niestety brakło biletów na sektor Lwów, a doszliśmy do wniosku z Kolegą Markiem że nie będziemy siedzieć w czerwonych sektorach Unionu,


więc zamiast Berlina, trochę egzotyki mecz piłki siatkowej mężczyzn (I liga) MCKiS Jaworzno kontra Pekpol Ostrołęka 2:3, co prawda nie był to szlagier ale fajnie się oglądało zacięty mecz, lubię mecze gdy do końca nie wiadomo kto wygra i brak zdecydowanego faworyta, no i jeszcze miejscowi Kibice, wyposażenie niezłe dwa bębny, jednakowe koszulki, tylko nie wiem dlaczego na nich była reklama biegu maratonu w Jaworznie? (sponsor rozdawał koszulki przed samym meczem). No a te przyśpiewki rewelacja :-)

bilet: 5zł
widzów: 150

zamiast biletu dostałem paragon
reszta fotek wiadomo: nie tylko piłka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz