..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 4 listopada 2012

UKS Rotuz Bronów - LKS Zapora II Wapienica

B klasa Bielsko-Biała



mecz odwołany

kolejny mecz B klasy Mojego regionu Bielsko-Biała, tym razem z drugiej strony miasta, tydzień temu nie udał się mecz (śnieg), drużyny z Rybarzowic, więc teraz postanowiłem pojechać z drugiej strony, tam trochę dalej od gór i śniegu ;-)
 Historia podobna jak ta z przed tygodnia, tu również mecz odwołali, tylko kiedy?, przed stadionem spotkaliśmy zaskoczonych kibiców oraz  trenera, zapewne Drużyny gości, mówił że chciał sprawdzić bo podobno mecz się nie odbędzie bo boisko zajęli strażacy, tylko gdzie on byli tego nikt nie wie. A boisko przygotowane do meczu i była piękna ciepła jesienna niedziela. Miejmy nadzieje że nowy prezes Z. Boniek zrobi porządek z tymi starymi betonami co odwołują mecz bez uzasadnienia.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz