..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 13 lutego 2013

BKS STAL - Tempo Puńców (sparing)

mecz sparingowy 
 dzisiejszy mecz sparingowy na boisku przy ul.Młyńskiej gramy z drużyną występującą w lidze okręgowej ( 8 miejsce) grupa Bielsko-Biała, już miałem okazje zobaczyć drużynę z miejscowości koło Cieszyna w akcji gdy grali mecz ligowy w Wapienicy, ale chyba nigdy nie byłem na meczu gdy grali z Nami, więc dzisiaj jest okazja. Pogoda niestety niezbyt udana, cały czas padał śnieg, ale nie ma co się dziwić, przecież jeszcze jest zima. Pierwsza połowa można powiedzieć nawet ciekawa,oczywiście z przewagą Naszych zawodników, no ale druga to już całkowity prawdziwy nokaut, zresztą sam wynik o tym świadczy 10:1, byle tak w lidze. Na trybunie oczywiście wspaniała atmosfera a to dzięki Kibicom BKS-u, którzy przez cały mecz sparingowy prowadzili głośny doping,jak na meczach ligowych.





piłkarze gotowi, więc ostatni okrzyk BKS,
i gramy sparing
 organizowali się również Kibice Naszego BKS STAL

najbardziej poniewierany w pierwszej połowie był
 Nasz zawodnik nr.22, jakiś nowy :-), nie to
Piotrek, jeszcze nie zapomniał 
jak się gra ( strzelił 2 bramki)
 jedni grają, drudzy właśnie udają się na rozgrzewkę

 nie wychodziło na boisku, wiec są jeszcze bramki
boczne
 jest i światło, efekt elegancki

 mecz sparingowy, bez piwka
to nie możliwe :-)
 nawet sędzia miał trochę roboty,
trzeba było utemperować siłaczy boiskowych
 śliskie boisko, no i było zderzenie dwóch 
Naszych piłkarzy
niestety nie obeszło się bez pomocy lekarza

 no i mecz przerwany, Kibice stoczyli bitwę
na kulki śnieżne

 osamotniony bramkarz gości, nie miał 
dzisiaj szczęścia

 walczyć trenować BKS musi panować
no i koniec, dawno nie było tak fajnego sparingu

1 komentarz:

  1. Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga...

    http://szaliko-mania.blogspot.com/

    Chętnie powymieniam się szalikami klubowymi...

    OdpowiedzUsuń