..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 9 lutego 2013

BTS Rekord - BKS Sarmacja Bedzin (sparing)

mecz sparingowy

  ..... niestety sprawy osobiste nie pozwoliły mi pojechać na ciekawy mecz wyjazdowy Mojego BKS STAL do Katowic, gdzie czekał pierwszoligowy miejscowy GKS. Dobrze chociaż ze w dzielnicy gra u siebie Rekord a za przeciwnika ma drużynę również czwartoligową jak gospodarze tylko z pierwszej grupy czyli Sarmacja Będzin. Zapowiadał się wyrównany mecz, lecz już pierwsza połowa pokazała kto tu rządzi, gospodarze schodzili do szatni, znaczy na ławkę rezerwowych w przerwie przy stanie 5:0, wiec można było przeprowadzić kilka zmian, żeby wszyscy mogli sobie pograć, bo na zewnątrz jednak trochę zimno.Wynik końcowy to 8:1, wiec druga połowa bardziej spokojna, no ale jak się w pierwszej uzyska taka przewagę, to później się gra na luzie :-)



 efektowny wygląd obiektów gospodarzy
 sprzęt przygotowany, wiec śnieg nam nie groźny

no i się zaczęło, bramki padają

dwie piłki wpadły za ogrodzenie,
no i jak je odzyskać
na obiekcie jest kilka boisk, wiec rezerwowi
maja gdzie się rozgrzewać
w przerwie sędziowie pozostali na środku boiska,
ławki rezerwowe niestety są tylko dwie
wiec musieli się zadowolić tylko ciepłą herbatką
ławki rezerwowe opanowali piłkarze


najważniejsze to ciepło się ubrać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz