..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 23 lutego 2013

Rozwój Katowice - BKS STAL (sparing)

mecz  sparingowy

gospodarze to dziesiąta drużyna drugiej ligi zachodniej, więc wymagający przeciwnik, no i te paskudne warunki atmosferyczne, oczywiście chodzi o śnieg i to zimno :-(. Mecz rozegrany na boisku MOSiR Hetman w Katowicach, rozpoczął się z pół godzinnym opóźnieniem, ten śnieg zawsze przeszkadza, a sam mecz można powiedzieć wyrównany, drużyny z jednego poziomu, choć mądrości piłkarska była po stronie gospodarzy i dlatego wygrali 2:0, zresztą przy obu bramkach bardzo pomocni byli Nasi piłkarzy, którzy chyba lubią rozdawać prezenty, znaczy sytuacje bramkowe. Co prawda do rozpoczęcia ligi jeszcze zostało trochę czasu, więc można co nieco jeszcze zmienić.



 niestety nie miałem odpowiedniego obuwia,
więc nie wpuścili mnie na boisko
 przed meczem trochę rozgrzewki, piłkarze
gospodarzy sami odśnieżali boisko
 no tak, mieli tez pomoc sprzętu zmechanizowanego
 wejście na sektor gości niestety zamknięte

 niestety jak się traci bramkę, to trzeba zaczynać
od środka, no ale z drugiej strony, jest
bliżej do bramki przeciwnika :-)
 Piotrek wybrał najlepszy punkt obserwacyjny
 przydatny nawet był śnieg, po piłkę nie trzeba było
daleko biegać
 przerwa na ławce rezerwowych, przy ciepłej herbatce
 relacja live(telefoniczna) bezpośrednio ze stadionu


 pod bramką gospodarzy, również było gorąco
 tereny w koło boiska, niezbyt ciekawe
zaraz po Naszym meczu, na boisko wyszli zawodnicy
Rekordu, więc Bielsko opanowało dzisiaj boisko MOSiR-u

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz