..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 14 marca 2013

sesja odwołana...

wszyscy znajomi są zaskoczeni jak to mogę mieszkać w tak pięknym górzystym terenie i nie lubię zimy, no ale jak mam lubić skoro przez ten śnieg i mróz odwołali najpierw tak bardzo wyczekiwany pierwszy mecz wyjazdowy w tym roku o punkty, a na dodatek dzisiaj miała odbyć się sesja zdjęciowa Naszych piłkarzy przed rozpoczęciem rundy wiosennej i znowu przeszkodził padający śnieg i mróz (-4). Więc piłkarze sobie potrenowali a mi pozostał spacerek do domu, jedyny plus tego wszystkiego to sobotni ( 16.03.) mecz sparingowy na stadionie przy ul.Młyńskiej z drugoligowcem Ruch Zdzieszowice ( godz.11:00). W ostatnim sparingu w lutym  na boisku w Kamieniu k/Rybnika przegraliśmy z drużyną gości 2:4

poniżej kilka fotek ze stadionu ,



 no jak ktoś spyta gdzie jest dużo nowych vlepek,
to na Młyńskiej jest trochę tego

 po vlepkach na krzesełkach można się dowiedzieć
gdzie kto siedzi z jakiej dzielnicy :-)
 co jak co, ale można powiedzieć że dbają o ten stadion
 są piłki przygotowane na trening, no ale
białe na śnieg?
 bramkarze jak to bramkarze, trenują spokojnie
w swoim gronie
 reszta pod czujnym okiem trenerów
 a traktorek jeździ i jeździ :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz