..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 24 maja 2013

ODRA Opole - BKS STAL

III liga



BKS: Kozik - Gęsikowski (82 min. Nowak), Antczak, Zdolski, Czaicki - Rucki ( 60 min. Caputa), Olszowski, Wojtasik (71 min. Mikoda), Brychlik ( 64 min. Wójcik), Kocur.
tak się ostatnio składa że w każdym sezonie mamy ekstra wyjazd, choć tak naprawdę, każdy wyjazd dla Kibica BKS - STAL jest ważny, jedenaście godzin w autokarze i jestem w Polsce w Moim Bielsko-Biała, żebym mógł pojechać na mecz wyjazdowy, dla takich chwil każde poświęcenie jest warte, więc czas w drogę.No więc mecz wyjazdowy super, trzy autokary wyjechały z B - B, oczywiście plus auta, przyjechali również autokarem Przyjaciele z Legnicy, plus Bracia z Sosnowca co jest normalką oraz kilku Legionistów, ogólnie około 330 osób,mecz przegrany, moim zdaniem niestety słaby w wykonaniu Naszych piłkarzy, oraz jak to zwykle bywa również słaby sędzia meczu, zresztą co jest normalką, ale tak ogólnie zastanawia mnie jedno pytanie, czy naprawdę działacze Naszego Klubu chcą tego awansu, bo Kibiców mamy naprawdę na wyższą ligę, ogólnie jak dla mnie opłacało się przyjechać do Kraju te 600 km i być na tym meczu wyjazdowym.Płot na Naszym sektorze wysmarowany smarem, po ilości smaru od razu widać że mieszkańcy Opola jeżdżą na zachód i skupują stare samochody.
widzów: 1500
bilet: 10 zł


czas wyjazd na mecz nadchodzi

jeszcze tylko chwila i jedziemy do Opola

zestaw Kibica, na zimne wyjazdy










czyżby nowy fotograf wśród Naszych Kibiców
kolejny wyjazd, w starym zestawie


na meczu byli również Legioniści



i jak tu nie wrzucić pieniądze do skarbonki :-)


piłka w bramce gospodarzy, no ale ten sędzia



Miedzianka razem z Nami






płot oczywiście wysmarowany smarem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz