..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 19 maja 2013

TSV 1860 Amateur - SV Pullach III

A - klasse



podczas pobytu w Monachium, nie można, nie odwiedzić Domu Lwów, przy Grunwalderstrasse, co prawda stadion jest w remoncie, no ale troche dalej jest siedziba Klubu i tu spotkała mnie niespodzianka gdyż odbywał się tam właśnie mecz amatorskiej Drużyny Lwów, mówią o niej że to pierwsza ekipa Niebieskich, gdyż jako jedyni nie są powiązani z nikim innym tylko z Klubem TSV 1860. Na meczu jak na tą klasse rozgrywek, publika dopisała, bardzo widoczna grupa Cosa Nostra. Niestety porażka drużyny amatorskiej, nie przybliżył do awansu, nadal pozostają na trzecim miejscu w lidze, sorry, A-klasie.
widzów:
bilet: 3 euro
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz