..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 19 lipca 2013

FC Ingolstadt 04 - Erzgebirge ( Wismut) Aue

2 Bundesliga



Nareszcie zaczęły się rozgrywki ligowe, co prawda nie mogę być na meczach w Kraju, ale tu za zachodnią granicą też jest nieźle, z okazji że obecnie mieszkam w Ingolstadt, wybrałem się na mecz miejscowej drużyny FC 04 w rozgrywkach 2 Bundesligi z ekipą Erzgebirge, dla mnie bardziej znana jako Wismut Aue. Mecz można powiedzieć na niezłym poziomie, zacięty, były dwie czerwone kartki, kontuzja bramkarza gości, oj działo się, ogólnie to zaskoczony byłem grą gospodarzy, po ostatnim meczu sparingowym z Borussią, myślałem ze to drużyna na czołowe miejsce, zwłaszcza jak sie ma takiego sponsora, no ale wygrywa ten kto strzela więcej bramek, a tu lepsi byli goście. Jeżeli chodzi o doping, to nawet niezłe wykonanie obu grup, choć większy szał dali goście, no ale jak się wygrywa to zawsze lepiej się śpiewa . Bilet kupiłem sobie na sektor Ultrasów gospodarzy, ale w przerwie zmieniłem miejsce na bardziej wygodniejsze.
widzów: 6584
bilet: 10 euro




są i plakaty na  mecz
przez przypadek, znalazłem zina gospodarzy



piwko to podstawa na meczu































mecze są a vlepki dalej przyklejone :-)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz