..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 21 lipca 2013

SpVgg Greuther Furth - Arminia Bielefeld

2 Bundesliga 

 



1:0 Weilandt (4)
2:0 Djurdjic (11)

SpVgg: Hesl - Brosinski, Kraus, Mavraj, Zillner (78. Gießelmann) - Weilandt, Sparv (74. Trinks), Sukalo, Stieber - Djurdjic, Azemi (89. Hefele)
Arminia:  Ortega - Strifler, Hübener, Hornig, Lorenz - Schütz, Jerat (72. Sembolo) - Hille (65. Petersch), C. Müller, Schönfeld - Klos
gdy mieszkałem jak to  mówią na rzut beretem od Furth, to nie było okazji pójść na mecz, a gospodarze jeszcze wtedy grali w Bundeslidze, więc postanowiłem zajrzeć na mecz zwłaszcza ze byłem ciekawy ilu przyjedzie Kibiców z Bielefeld, bo dużo o nich słyszałem. Atak naprawdę po tym meczu jestem pod dużym wrażeniem Kibiców gospodarzy, wspaniale się bawili przez cały mecz, była oprawa, ale co najważniejsze doping non stop, naprawdę wielkie brawa.Sam mecz to wyraźna przewaga gospodarzy, bądź co bądź spadkowicz z Bundesligi, na pewno będą się liczyć w walce o awans w tym sezonie.
widzów: 11485
bilet: 13 euro







po bilet niestety w kolejce :-(
są pierwsze autobusy z Bielefeld













































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz