..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 7 sierpnia 2013

FC Bayern II - TSV 1860 II Muenchen

Bayernliga






TSV 1860: Eicher - Schwabl,  Hertner,  Aygün,  Bühler,  Geipl,  Wannenwetsch,(46. Mulic)   Weigl,  Neumeyer,  Ott (80. Vatany) ,  Steinhart.(86. Knezevic)

Och warto było się pomęczyć żeby zobaczyć te Derby na Grünwalder Straße, z pracy zwolniłem się o 14:00 , pociągiem do Donauworth, przesiadka do następnego i po 16 jestem w Monachium, od razu udałem się na miejsce zbiórki Kibiców Lwów, tam zaopatrzyłem się w odpowiednią koszulkę na ten mecz, a ponieważ nie miałem biletu,  wiedząc że dla Kibiców TSV 1860 przydzielili tylko 1000 sztuk i rozeszły się już dawno, ruszyłem na poszukiwanie biletu.. Miałem jeszcze szanse zakupienia na sektor czerwonych ale zbytnio mi to nie odpowiadało. Przed stadionem wstąpiłem do pubu gdzie spotkałem znajomych z Blue-Lions Farstenried, dzięki ich pomocy zasiadłem na odpowiednim sektorze. Przed meczem pochodem na stadion przyszły "Lwy", poleciało trochę butelek w fanów fcb, ale nie doszło do niczego konkretnego. Początek meczu to małe zaskoczenie, dobry doping czerwonych, którzy zasiedli na trybunie krytej. Ale wszystko do momentu gdy rozszalała się burza i ulewa, co wspaniale wpłynęło na Kibiców Niebieskich, widać złe warunki mają dobry wpływ. Sam mecz to niestety porażka

widzów:10 677
bilet: 5 euro










 na czerwonych można zarobić
 wszyscy Kochają TSV,
 IDĄ LWY !!!!!!!!












 stajnie stoją, no a konie w pracy






































BYŁO SUPER!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz