..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 24 sierpnia 2013

SV Manching - SpVgg Feldmoching

Bezirksliga Nord




no i odwiedziłem nowy stadion z okazji meczu Beziksligi w pobliskim Manching, mecz jak mecz nic specjalnego, no ale czemu się dziwić po tak niskiej lidze, frekwencja też nie oszałamiająca, wszystko przez festyn w pobliżu gdzie było masa ludzi, kurcze wolą piwo niż mecz. Kurcze tu nie Polska, można spokojnie wypić sobie piwko podczas meczu.
widzów: 100
bilet: 5 euro



ciekawe wejście na stadion, no tak to kośćiół







trybuna, sorry ławka weteranów klubu

 nagłośnienie wystarczające dla tej ligi



jest żółta kartka
rzut karny
 no i bramka dla gości






 tu dokładnie wiedzą, kto liczy się w Bavarii



sędzia też ma dość, więc przyszedł na piwo













 takimi autokarem jeździ się w niższych ligach









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz