..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 22 września 2013

DERBY Bielska - Białej

III liga opolsko - śląska (południe)



2:0 Papatanasiu (27)
4;1 Caputa (83)
4:2 Sornat (92)

BKS STAL: Kozik, Zdolski, Wójcik (46. Kopeć), Sornat, Antczak, Rucki (74. Sieńkowski), Habdas (46. Pontus), Czaicki (46. Luke), Caputa, Brychlik, Lewandowski


Dzisiaj Derby Bielska-Białej, Rekord to drużyna z mojej dzielnicy, no a BKS STAL TO MÓJ KLUB przez całe życie, więc fajnie wypadło, choć wolałbym żeby Mój BKS STAL grał w wyższej lidze, bilety były sprzedawane już dwa tygodnie przed meczem. No cóż jak tu opisać mecz?, moja córka dzwoniąc do swojego brata zapytała o wynik i skomentowała to jednym słowem"słabeusze" i to chyba wystarczy za opis całego meczu, choć trzeba wspomnieć o postawie sędziego. niesamowity, dwie czerwone kartki, po prostu podniecił się jak reszta odpowiedzialnych za mecz, jednym słowem zwykła prowokacja i nic więcej ale za to odpowiedzialni na pewno są te dwa patałachy z władz Naszego Ukochanego Miasta czyli (r i k). My Kibice BKS STAL przybyliśmy na mecz Derbowy Naszego Miasta, żeby wspólnie wypić piwko, po dopingować, żeby było można poczuć atmosferę prawdziwego meczu derbowego dwóch Klubów z Miasta, ale niestety jacek i rysio kochają inny taki stwór i co inne im przeszkadza i zabezpieczyli mecz taką ilością ochrony i policji że aż głowa boli, ale co im to przeszkadza i tak za to zapłacą wszyscy mieszkańcy i przez to tym bardziej znienawidzą Kibiców BKS-u. A na koniec Wielki Ukłon dla Kibiców BKS STAL za Wspaniały doping i zachowanie!!!
JESTEŚCIE NAJLEPSI !!!!! WIELKIE DZIĘKI !!!!
bilet: 10zł
widzów: 800



10 biletów zakupionych














grać trzeba, ale serce zostanie zawsze przy BKS STAL


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz