..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 25 września 2013

TSV 1860 Monachium - Borussia Dortmund










TSV 1860: Kiraly - Volz ( 112 min. Tomasov), Schindler, Bülow, Wojtkowiak - Stahl -Wannenwetsch, Stark - Stoppelkamp,Lauth ( 112 min. Friend),Adlung.

no i dla takich chwil znaczy meczy, warto żyć, Kibicem Lwów jestem od lat, ale pierwszy raz byłem na takim meczu, frekwencja super, atmosfera jeszcze lepsza niż przypuszczać mogłem, trochę niesmak ten rzut karny i czerwona kartka dla D.Stahl , zwłaszcza że była dogrywka, no ale cóż zrobić biednemu to i wiatr w oczy ....... . Na mecz udałem się w doborowym towarzystwie z Fan Clubem ( Euro Sechzger) z Neuburgu, pod przewodnictwem Ediego, Wielkiego Fana LWÓW, Wielki szacun Edi za to co robisz dla TSV 1860.

bilet:14 euro
widzów: 71 000 (komplet) 






































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz