..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 7 września 2013

ERC Ingolstadt - Jokerit Helsinki (hokej)


no i wreszcie trafiłem na najlepszy mecz , ale wiadomo jak przyjeżdża jeden z najlepszych klubów z Finlandii,nawet można powiedzieć czołówka europejskiego hokeja. Drużyna która obecnie zajmuje drugie miejsce w lidze to wiadomo że hokej musi być na najwyższym poziomie. Pierwsza tercja dla gości , zresztą bardzo szybko zdobyli gola, gospodarze dorównywali przez dwie tercje, ale sama końcówka , czyli trzecia tercja już dla gości.Byli obecni Kibice gości, słaba frekwencja. Na meczu spotkałem dwóch Kibiców TSV 1860.

fotki wiadomo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz