..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 12 października 2013

VfR Neuburg - TSG Untermaxfeld

Kreisliga Ost




na ostatnim meczu najlepszej drużyny z Neuburga było bardzo ciekawie ( trzy czerwone kartki), więc tym razem też myślałem że powinno być ciekawie, bo przecież grały siódma drużyna (gospodarze) z trzecia w tabeli ( goście). Pierwsza połowa bardzo wyrównana, akcja za akcją więc było bardzo ciekawie, co prawda bez bramek ale za to była poprzeczka po strzale gospodarzy, no a druga połowa trzy bramki gospodarzy powinny wystarczyć na cały komentarz, sporo widzów co wcale nie dziwi, bo to prawie mecz derbowy. Przed głównym mecze byłem na meczu drużyn rezerwowych, fajna sprawa, tutaj to  prawie jak tradycja.
bilet: 4,5 euro
widzów: 







egzotyczne sędzia meczu rezerw





ktoś musi zmieniać wynik na tablicy
Najwierniejsze Kibicki!!!!!!!!!!!!!








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz