..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 6 października 2013

TSV 1860 Monachium - Energie Cottbus

2 Bundesliga





TSV 1860: Kiraly -Wojtkowiak, Vallori, Bulow, Hertner, Y.Stark, D.Stahl ( 73 min. Tomasov), Stoppelkamp, Adlung, Lauth, Friend (46 min. Hain).
 
no i cóż można powiedzieć o takim meczu, jedynie to że się odbył, słaba gra obu drużyn, wydaje się ze zmiana trenera zbyt wiele nie wniosła, choć chciałbym się mylić, a co poza tym, zaskoczenie dla mnie że pierwszych kibiców z Cottbus spotkałem w pociągu z Ingolstadt do Monachium,choć z drugiej strony jeden kraj więc pojechali ci ze wschodu za pracą i lepszym życiem ( skąd to znamy) , zbyt dużo ich nie przyjechało, no ale nie ma się co dziwić ich drużyna też gra słabo a trochę kilometrów jest do przejechania, poza tym nawet fajnie się bawili, był słyszany ich doping. Jak zawsze ekstra zabawa w sektorze Lwów, 
niestety szkoda nerwów na taka grę.
bilet: 15,5 euro
widzów: 16 100 

















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz