..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

wtorek, 11 lutego 2014

(5) TSV 1860 Monachium - Fortuna Düsseldorf


2 Bundesliga



1:0  OSAKO (63)



TSV1860:  Kiraly -  Wojtkowiak,  Vallori,  Schindler, Hertner - Steinhöfer, Stark (81 min.Adlung) , Stahl, Ludwig (63 min.Stoppelkamp) - Osako, Hain (63 min. Lauth)

a zapowiadało się tak pieknie, odpowiednio wzmocniona drużyna, nieźle wyglądające sparingi, no ale niestety liga to coś innego i niestety tylko remis, choć sytuacji do wygrania meczu było sporo, ale wystarczył jeden błąd obrony i punkty popłyneły, jak zwykle na uznanie zasługuje Kiraly, bardzo cieszy również bramka Japończyka, no ale po to został ściągnięty do drużyny żeby strzelać bramki.Frekwencja troche nie dopisała, Ultrasi jak zwykle na wysokim poziomie.
bilet: 15 euro
widzów: 20 100 
















 nie wszyscy wytrzymywali ciśnienia meczu








 kocyk w barwach i już cieplej

 informacja o żółtej kartce na tablicy świetlnej

 super szalik u tego stewarda, a mecz za plecami

 frekwencja niezła, liczyłem na większą






 choć rzuty rożne były na naszą korzyść



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz