..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 22 marca 2014

(10) Hannover 96 - BVB

Bundesliga
Tak jak przypuszczałem pierwszy mój wypad na mecz Hannover 96, nie powiódł się, no ale gdy przyjeżdża taka drużyna jak Borussia Dortmund, to o bilety przed samym meczem bardzo ciężko, wręcz nie ma szans na kupno, no chyba że u koników, ale tym brudasom nie dam zarobić, zresztą widziałem jak gonili pod stadionem z kartką (suche tickets) a później sprzedawali dwukrotnie drożej, typowi fanatycy piłki. A sama atmosfera przed meczem fajna i zarazem nietypowa, pomieszani kibice na piwie razem, niemickie zachowanie, same pikniki, no i te hektolitry piwa.........








 na mecz z własną skrzyneczką piwa, niezłe


 zbieraczy butelek masa, nawet niektórzy
 mówią w znajomym języku











 niektórzy popijali pod czujnym okiem






 a ja myślałem gdzie on się podział






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz