..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 9 marca 2014

(8) TSV Berenbostel - TSV Poggenhagen

Kreisliga

tym razem wybrałem się na mecz drużyny najbliżej położonej miejsca obecnego zamieszkania, pogoda super i to wystarczy bo mecz już kolejny na przeciętnym poziomie, stadionik fajny zwłaszcza trybuna, ale nie zadaszona, wiec może nie trybuna, ogólnie spędzone popołudnie relaksowo.
bilet: 2,5 euro
widzów: 60 





są miejsca dla palących papierosy


jest i zegar, niestety nie działa

na mecz można przyjść z własną laweczką
prosta obsługa
i się ogląda mecz w słoneczku



Kibice gości przybywają





























1 komentarz:

  1. Witam serdecznie. Bardzo fajny blog. Nie wiem czy można się z panem jakoś skontaktować, ale szukam biletu BKS-u Stali z rundy jesiennej. Gdyby mógł mi pan pomóc, będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam serdecznie
    marcin

    OdpowiedzUsuń