..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 31 maja 2014

(18) Oststaedter SV Hannover - Arminia 1910 Hannover

Landesliga


no i można powiedzieć kolejne derby Hannoveru za mną, a tak ciekawe ilu tu jest tych drużyn. Wybrałem ten mecz gdyż ponoć Arminia to drugi klub miasta, pogoda dopisała, nawet niezły mecz z dopingiem dla gości, u gospodarzy wisiały na płocie flagi, ale kto je tam powiesił to zagadka, no chyba że porządkowy który siedział przez cały mecz blisko tych flag.A poza tym catering i piwko.... Mimo wygranej gospodarzy, Arminia dalej nie zagrożonym liderem.
bilety :7 euro
widzów: 







 ten kibic gości nie wytrzymał picia














 najwierniejsi przybyli na rowerach






 catering
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz