..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 3 września 2014

(31) Royal Antwerp - Racing Mechelen

2e Klasse /Division 2


można powiedzieć mecz pierwszej siły z Antwerpii, stadion niesamowity, kibice fantastyczni, naprawdę już dawno nie widziałem takiej  fajnej atmosfery a zwłaszcza ten klimat na stadionie.Stadion pierwszej klasy a zwłaszcza drewniana konstrukcja i te toalety w przejściach za trybuną, niespotykane chyba nigdzie . A na boisku bez bramek, zresztą poziom obu drużyn wyrównany, można powiedzieć akcja za akcje. Obecni również kibice gości z niezłym dopingiem i fajnie oflagowani..
bilet: 17 euro
widzów: 8235








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz