..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 21 września 2014

(33) KV Waasland-Beveren - Standard de Liege

Pro League




czas na wyższą ligę więc wybrałem się do pobliskiego Beveren-Waas, sympatyczne miasteczko z drużyną w ekstraklasie, stadion bardzo fajny, super atmosfera, ciekawostka że za bramką siedzą obok siebie miejscowi Ultrasi oraz jest klatka dla gości, oczywiście są oddzieleni płotem, a co do meczu, to niezłe widowisko, lepsi goście bo strzelili dwie bramki.

bilet:15 euro
widzów: 6232 







 kasy niestety jeszcze zamknięte

ta część stadionu niestety niedostępna 





chyba się obawiają kibiców z Liege




kilka autokarów kibiców Standard Liege



rozgrzewkę gospodarzy prowadzi Kobieta-trener

są też cheerleaderki    



w oddali kibice z Liege







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz