..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 19 października 2014

KSC Lokeren - Club Brugge KV

Pro League


niestety to jeden z tych meczy na który miałem załatwiony bilet ale się nie dostałem, zawsze myślałem że tylko w Polsce są problemy z koleją i autobusami ale to nieprawda, wyprzedzamy Europę i to bardzo no ale Holendrzy mają internet gratis w pociągach:-), więc spóźniłem się na mecz, kolega z biletem nie poczekał, a że był to jeden z tych meczy gdzie nie ma sprzedaży biletów przed spotkaniem, zostało mi tylko zwiedzenie okolic stadionu i knajpę miejscowych kibiców.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz