..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 18 października 2014

(37) NAC Breda - ADO Den Haag

Eredivisie


no i pierwszy mecz w Holandii za mną, wybrałem Brede z dwóch powodów, po pierwsze blisko a drugi to goście, moja ulubiona drużyna, o pomoc w załatwieniu biletu napisałem do klubu z Bredy i  jeden z ich pracowników wszystko załatwił za co wielki dzięki. Na stadionie super widoczność z każdego miejsca, niezły doping no i nawet nie wiedziałem że Holendrzy piją tyle piwa, a kto już nie mógł, to mieli dobry obiekt do rzucania czyli sędzia boczny. Na początku wyraźna przewaga gospodarzy, co w efekcie przyniosła rzut karny i czerwona kartka dla zawodnika gości, karny fatalnie wykonany, a z przebiegu dalszej części meczu nie było widać która ekipa gra w osłabieniu. Na meczu obecna grupa Kibiców z Den Haag.
bilet: 17 euro
widzów: 18 200






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz