..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 23 listopada 2014

(45) FKS Stal Mielec - Zagłębie Sosnowiec

II liga 

to miał być mecz, wspomnień już nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem druzynę gospodarzy w akcji, a zresztą taki piękny wyjazd na wschód, ale jak zwykle na przeszkodzie stanęli działacze i białe kaski, tych pierwszych widać nie interesują w ogóle Kibice, żeby byli na meczach ale za to ta druga banda, to nie wiem gdzie się takich wy produkowało, zresztą są tak poubierani ze nie wiadomo co się tam kryje pod tymi maskami, aż szkoda ich rodzin, jak sobie pomyślę co oni muszą w domach wyprawiać, być może zresztą na pewno domów nie mają tylko koszary, ale szkoda słów i klawiatury o pisaniu , ważne że Zagłębie wygrało, wycieczka fajna tylko szkoda ze znowu nie było Nam zobaczenia meczu. Pozdrowienia dla Braci z Sosnowca ( F trzymaj się )






















jest i armatka, bedzie mokro 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz