..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 12 grudnia 2014

(46) SMS PZPS Szczyrk - Karpaty Krosno (siatkówka)

1 liga kobiet
silny wiatr na polu , więc jeden z ostatnich weekend trzeba było rozpoczął w ciepłym miejscu a zapewne takim jest fajna hala w Szczyrku gdzie na codzień trenują i grają Nasze przyszłe Reprezentantki Polski, co prawda w lidze grają ze starszymi zawodniczkami ale zapewne to doświadczenie będzie w przyszłości przynosić korzyści.. W dzisiejszym meczu dominacja gości nie podlegała dyskusji, choć młode siatkarki z SMS-u na początku spotkania i w ostatnim secie pokazały niezłą siatkówkę. Na meczu nawet był doping kilku osób ( był bęben i trąbka) do których dołączyła się niezła ekipa piwoszy i zwolenników mocniejszych trunków, na hali jak już wspomniałem było ciepło wiec ich trochę rozebrały procenty.Ciekawostka to tabllce wyników, ta z prawej pokazywała wygraną gości , a z lewej gospodyń :-) Końcowy wynik 0:3.

FOTKI: " nie tylko piłka" obok ->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz