..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 13 grudnia 2014

(47) Ruch Chorzów - Wisła Kraków

Ekstraklasa 

po nowe pamiątki Mojego TSV 1860 musiałem jechać do Chorzowa , więc nie można opuścić takiego meczu, zwłaszcza że na Ruch nie ma problemu wejść na stadion ( uczcie się chamy ), a jeszcze na dodatek dzień przed meczem Kibic Rapid-u pytał się mnie czy warto pojechać, odpowiedź krótka w taki dzień jak 13 grudnia na pewno i zapewne się nie zawiódł, było wszystko co się liczy na prawdziwych meczach, czyli głośny doping, super oprawa no i racowisko z dymami, efekt ekstra. Wygrali goście, ale tak naprawdę gospodarze grali lepszą piłkę, a że wygrywa ten co strzeli więcej bramek, więc wynik taki jest,co wszystko wyjaśnia.Kibice gości trochę zawiedli, miało być dużo, ale niestety nie zaimponowali frekwencją.
bilet: 10 zł
widzów: 6827



























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz