..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 7 lutego 2015

(2) BKS STAL - GKS Gwarek Ornontowice

mecz sparingowy



1:0 Wiśniewski (40)
2:0 Wiśniewski (44)
3:0 Lewandowski (50)
4:0 Habdas (83)
BKS STAL: ( 1 połowa) Kozik - Zdolski, Dancik, Szczurek, Dzionsko, Sobala, Czaicki, Karcz, Brychlik, Caputa, Wiśniewski.
 ( 2 połowa) Chmiel - Paleta, Urbaniak, Sornat, Wojtyło, Iskrzycki, Wójcik, Szumilas, Habdas, Lewandowski, Luke.

nareszcie mecz i to na dodatek Mojego BKS STAL, przeciwnik występuje w IV lidze śląskiej grupa II i zajmuje szóste miejsce po rundzie jesiennej. Co prawda było zimno, no ale czemu się dziwić taka pora roku, lecz taka pogoda nie odstrasza piłkarzy od dobrej gry w przeciwieństwie do kibiców, którzy wolą ciepełko domowe np. przy komputerze niż obejrzenia swoich pupili w akcji, zresztą zawsze uważałem że kibicem to trzeba się urodzić,  Wielkie brawa dla tych kilku młodocianych w barwach za przyjście, no a mecz można powiedzieć niezły, w pierwszej połowie wyrównany, Nasz pierwszy skład wymęczył gości na dodatek strzelając im dwie bramki, po przerwie można powiedzieć że było już łatwiej, podobała się gra piłkarzy BKS STAL którzy tym meczem zakończyli obóz przygotowawczy i już nie długo wreszcie liga, mam nadzieje że zwycięska dla NAS :-)










zimno ale mecz z tatą to podstawa
 była twarda gra
 a trybuny i tak puste

 o jest kilku kibiców :-)




 jest i bramka numer dwa
przerwa i zaraz gramy dalej
 Janusz dba o bramkarzy jak przystało na zawodowca






 no i mamy trzecią bramkę

cztery do zera :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz