..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 28 marca 2015

(12) BKS STAL ~ Polonia Łaziska Górne


III liga opolsko - śląska


1:1 Caputa ( 44')
2:2 Dancik (87') 

BKS STAL: Kazik - Dzionsko, Urbaniak Dancik, Zdolski, Caputa (75 min. Rucki), Czaicki ( 46 min. Rucki), Sobala, Brychlik ( 46 min, Lewandowski), Szumilas, Wiśniewski.

........ no cóż tu napisać, może na początku o gościach, albo nie o tym co dzisiaj najlepsze !!!, na pewno numer jeden dzisiejszego meczu jak zwykle Kibice, którzy przez cały czas prowadzili głośny doping, super sprawa, a zwłaszcza gdy się widzi ten przemarsz młodych Kibiców na mecz !!!! Wielkie Brawa !!!, no a teraz to co wszyscy widzieli, goście można powiedzieć bardziej chcieli ten mecz wygrać, walczyli na tyle ile im sił starczyło, potem symulowali zbyt często, no a gospodarze czyli Nasz BKS STAL, chyba przespali pierwszą połowę, w drugiej pod koniec walczyli o wygraną ale.......jak to powiedział mi dzisiaj jeden z kibiców, to taka liga że już wiadomo kto ma wejść ( Odra Ople), a teraz trzeba ratować inne kluby przed spadkiem.... więc nie ma co więcej pisać, dopingujemy dalej Jedyny Klub z Naszego Miasta !!!!!

bilet: 10 zł
widzów;










 u Nas bez zmian, najpierw piwko i zaraz potem  mecz




























jestem rasistą? nie ! ale dlaczego on gra u Nas ?
Darek dawaj na boisko i strzelaj te brameczki !!!





jak by to zaśpiewać : to już jest koniec, nie ma już nic....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz