..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 22 marca 2015

(11) BTS Rekord - Polonia Bytom

III liga opolsko - śląska 

poszedłem na ten mecz bo liczyłem ze gospodarze trochę nam pomogą i zagrają dobre spotkanie, lecz się zawiodłem, zresztą znając mentalność gospodarzy to oni bardziej się przyłożą do meczu z Naszym BKS STAL, bo w nich nie ma patriotyzmu, dlatego tak mało ludzi chodzi do nich na mecze. Zresztą jak kogoś popiera władza Naszego Miasta, to na co można liczyć, jedynie że zrobią komuś świństwo, niż żeby Klub z Bielska-Białej grał w wyższej lidze. Na meczu obecni kibice gości 2 autokary, oraz masa policji.

widzów:
bilet: 10 zł 


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz