..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 14 marca 2015

(7) MFK OKD Karvina - FK MAS Taborsko

Fotbalove Narodni Liga 


sezon meczy zagranicznych czas zacząć, na początek mecz drugiej ligi czeskiej, a to z dwóch powodów, po pierwsze że mam blisko a po drugie lubię jeździć na mecze do sąsiadów, zresztą nie tylko na mecze. Gospodarze remontują stadion, więc mecze rozgrywają na boisku po drugiej stronie miasta, fajny kameralny stadion, trochę było problemów ze znalezieniem miejsca meczu, po prostu nie wszyscy interesują się piłką nożną. Goście to vice-lider i mecz na początku układał się po ich myśli, prowadzili już dwa do zera, ale od czego jest zadziorność gospodarzy, którzy grali dobrze i podział punktów stał się rzeczywistością. No a na meczu, wiadomo, piwko, gorące napoje, kiełbasa z grilla, czyli wszystko co potrzeba dla kibica futbolu.
widzów:
bilet: 40 kćs



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz