..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 11 marca 2015

(6) Skra Bełchatów - Sir Safety Perugia (siatkówka)


2 runda play-off  Champions League

 3 : 1
( 16:25, 25:22, 25:23, 25:18)




będąc w Łodzi nie można nie zobaczyć takiego widowiska, ponoć Nasza liga jest jedną z najlepszych na świecie, no a o włoskiej to nawet nie ma co pisać. Poza tym jeszcze nie miałem okazji odwiedzić Atlas Areny, więc można powiedzieć dwa w jednym, super mecz i nowa hala. Pierwszy set to przewaga gości, ale to bardziej zasługa gospodarzy i dopiero przebudzenie Skry od drugiego seta, przypomniało nam kto tu jest faworytem, choć gra niezbyt piękna, ale liczy się wygrana i awans do Final Four, gdzie czeka w półfinale w Berlinie na nich Resovia Rzeszów. Jak to zawsze bywa publiczność na meczach siatkówki w Polsce, wspaniała, żywiołowy głośny doping, ogólnie mówiąc było super.


FOTKI (po prawej w nie tylko piłka)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz