..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 18 kwietnia 2015

(18) ŁKS Łódź - Radomiak Radom

III liga łódzko-mazowiecka




co prawda teraz piłka nożna w Łodzi jak by to powiedzieć upadła, ale prawdziwi fanatycy zostali, dlatego postanowiłem zobaczyć co tam u "Rodowitych Łodzian" słychać, stadion ten sam, co prawda w przebudowie, ale swój i to się liczy.No a mecz z liderem to zawsze mobilizacja.Ogólnie mecz to małe zaskoczenie, wydawało by się że goście zmiotą z powierzchni piłkarzy gospodarzy, a tu niespodzianka, ŁKS grał niezłą piłkę, postawili się liderowi, tylko żeby lepiej potrafili wykańczać akcje, sytuacje podbramkowe, no ale remis to też dobry wynik. A na trybunach elegancko, gospodarze z oprawą ( małe flagi na kijach), głośnym dopingiem przez cały mecz, no i wielki plus za udostępnienie części swojej trybuny ( Galery) dla Kibiców z Radomia. Ciekawostka, w przerwie meczu jeden z Kibiców oświadczył się swojej wybrance, nie odmówiła mu, pierścionek przyjęła.
widzów: 1686
bilet: 20 zł 



Radomiak Radom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz