..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 19 kwietnia 2015

(19) Budowlani Łódź - Frogs Warszawa (rugby)

 na meczu rugby, chyba jeszcze nie byłem, a ze nadarza się okazja postanowiłem zobaczyć mecz KS Budowlani Łódź kontra Frogs Warszawa, czyli najsłabsze drużyny w pierwszej lidze stanęły naprzeciwko siebie.

30 : 0
mogę powiedzieć że te Rugby to fajny sport, mecz bardzo ciekawy, cały czas się coś dzieje, nawet jak lekarz wlatuje na boisko do poszkodowanego to meczu nie przerywają. Wyraźna przewaga gospodarzy zresztą wynik o tym świadczy, poza tym dużo jakoś obcokrajowców na tym meczu, no i publika dopisała choć to ponoć tylko pierwsza liga.

Fotki: Nie Tylko Piłka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz