..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 4 lipca 2015

(34) Rozwój Katowice - BKS STAL

mecz sparingowy 



nie będe wypisywał strzelców bramek, oraz składu Naszego BKS-STAL, bo gdy czytam na stronie klubowej że pierwszą bramkę strzelił zawodnik testowany, to dla mnie to trochę dziwne, bo znam go dobrze, ale poczekajmy na ligę, a co po za tym, upał , upał, ale trochę szkoda ze mało kto interesuje się meczami , co prawda tylko sparingowymi ale przecież to Nasza drużyna.Wynik dobry, e tam bardzo dobry, byle tak dalej no i najważniejsze liga. Piwko było, ale musiałem kupić w sklepie,  grilla dopiero rozkładali, bo najważniejszy dla gospodarzy boiska, był mecz Rozwój-Ruch, zaraz po Naszym meczu wygranym !!!!!




niestety piwko tylko w sklepie





















 walka na boisku była ostra :-)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz