..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 28 czerwca 2015

(33) pożegnanie Petra Švancara !!!


takie ciekawe spotkania jak na stadionie Za Lužánkami w Brnie, również warto zobaczyć, zwłaszcza na takim old scholowym stadionie, jeżeli zaś chodzi o sam mecz to grali przyjaciele Petra, wśród których byli nie tylko piłkarze. W takim meczu nie chodzi o sam wynik, lecz o zabaęe, a ta na pewno była na trybunach, gdzie zasiadło 35 tys. fanów,rekord w Czechach na meczu można powiedzieć Kibole z całej Europy, sam spotkałem i piwkowałem ze znajomymi z Czech,Litwy, Holandii, Austrii, Niemiec........
























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz