..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 2 sierpnia 2015

(39) LKS Magórka Czernichów - UKS Maksimilian Cisiec

Puchar Polski ( Żywiec )

krótki rekonesans po internecie i już trochę radości,wydawało się że weekend bez meczu, a tu w pobliżu mecze Pucharu Polski, wybrałem się do Czernichowa, gdyż tak naprawdę to bywałem tam nad wodą odpoczywać, ale jakoś nie pamiętam meczu, więc coś nowego. Stadionik fajny nad rzeką, mecz mógł się podobać, co zresztą widać po wyniku, pewna wygrana gospodarzy i to oni zagrają w następnej rundzie.
widzów: 30
 bilety; brak



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz