..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 20 września 2015

(53) MFK Banik Havirov - FC Elseremo Brumov


IV liga Division E


za młodych lat własnie do Hawirzowa, jeździło się na zakupy, wiedziałem że mają tam hokej ( a gdzie w Czechach nie ma ), ale nigdy nie byłem na meczu piłki nożnej, więc trzeba było to nadrobić, odległość nie daleka, więc prawie na niedzielny poranek. Stadion bardzo fajny , taki na styl angielski,a obok boisko rezerwowe, trochę zniszczone, ale też fajne,co prawda na meczu  publiczności mało, ale w tych rejonach wszyscy wspierają Banik Ostrawa. Można powiedzieć że odwiedziny pomogły gospodarzom, bo wygrali pierwszy mecz w sezonie, bardzo ładne bramki. Oczywiście nie zabrakło piwka oraz grilla.
bilet:30 kc
widzów:



















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz